CLUJUL DE POVESTE

Clujtopia – Simte orasul, traieste povestea! Clujul in istorii urbane minuscule si subiective

mic dejun la lumina lunii

ce-as putea sa va spun despre ei altceva decat ca, in zilele in care muzica si vocile lor imi suna in casti pe repeat, rictusul matinal mi se transforma pe nesimtite intr-un zambet larg, gandurile innorate se evapora, maturate de un vanticel cald si poznas, iar pasii mei, pe strada, prind un ritm strengaresc.


*nu uitati ca inregistrarea asta e live in conditiile unui studio de radio nu foarte mare.

pe cei 4 de la moonlight breakfast si al lor ‘retro-electro’ i-ati mai ascultat, probabil, pe la guerrilla, habar n-ati avut de unde sa-i luati si v-ati chinuit cateva ore bune sa identificati vocea aia feminina guturala si totusi asa placuta si jucausa, care vi se fixase incapatanat pe timpan. iar cand ati realizat ca, indiferent cine sunt, vorba lui cabral, suna bine de tot ‘englezii’ (sic!) astia, i-ati adoptat imediat. cel putin asa s-a intamplat in cazul meu.

cum mai sus-amintitii s-au mutat recent, cu arme si bagaje, la viena, e posibil ca nebunia unui mic dejun la lumina lunii sa nu se mai iveasca atat de des (nu ca pana acum i-am fi vazut zilnic). asa incat, daca in vremea aia n-as fi la cateva mii de kilometri de locul in care se anunta evenimentul, eu mi-as propune sa ma echipez corespunzator si sa ma bucur de concertul lor din 8 februarie, de la euphoria music hall.

Despre fabricadenimicuri

"Viata este ceea ce as fi fost daca nu m-as fi lasat robit de ispita nimicului." (Em.Cioran)

Lasă un comentariu

informatie

Această înregistrare a fost postată la februarie 4, 2013 de în cooltura, daca se intampla, sa o stim si noi şi etichetată , , .

Spunem NU piscotarelii! Iar daca cineva primeste ceva in numele nostru, fiti sigur ca nu este sau nu va mai fi unul dintre noi!

Publicam macar de vreo 2 ori pe saptamana, foarte probabil lunea sau martea si joia sau vinerea (sic!), asta daca nu ne simtim foarte inspirati, caz in care publicam cu ce frecventa ne taie capul.