CLUJUL DE POVESTE

Clujtopia – Simte orasul, traieste povestea! Clujul in istorii urbane minuscule si subiective

17.06

Ieri m-au luat revelatiile pe nepregatite. Discutie pana tarziu in noapte cu ‘za best frend’, intoarsa pentru vreo 3 saptamani din State unde si-a mutat domiciliul. Nu gasesc nimic pozitiv in ceea ce povesteste de pe acele melaguri. Adica daca n-ai o meserie in mana, daca n-ai studii ‘demne’ de echivalat, esti cam muritor de foame. AI job, platit de mizerie, ca sa fim seriosi, nu poti decat cel mult supravietui cu 500 de dolari pe luna. Prieteniile au limite foarte bine stabilite, totul se plateste, si nu putin, informatia e greu de gasit si la fel de greu de accesat, chestiile de buna calitate sunt scumpe. Asa, la prima vedere, cam ca aici, doar ca la un ocean distanta. Si cu toate astea imi spune senina ca ii place mai mult acolo. O intreb ce anume si nu stie sa-mi raspunda  concret.  Acolo nu se plictiseste. Ma rog, in mintea mea, ce faci acolo ai putea face si aici impotriva plictiselii, dar se pare ca ceva imi scapa.

Si brusc am o revelatie: sunt chestii pe care nu reusesc sa le inteleg.

Si inca una: ceva imi spune ca pe ea n-am s-o mai revad prea curand.

Despre fabricadenimicuri

"Viata este ceea ce as fi fost daca nu m-as fi lasat robit de ispita nimicului." (Em.Cioran)

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iunie 17, 2015 de în generalissime.

Navigare

Spunem NU piscotarelii! Iar daca cineva primeste ceva in numele nostru, fiti sigur ca nu este sau nu va mai fi unul dintre noi!

Publicam macar de vreo 2 ori pe saptamana, foarte probabil lunea sau martea si joia sau vinerea (sic!), asta daca nu ne simtim foarte inspirati, caz in care publicam cu ce frecventa ne taie capul.
